קידום אתרים ממומן

רובוטקס

קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן או הצעת שירותים מסויימים כרוך בדרכים שונות לפרסום העסק. אחת הדרכים היעילות ביותר בהן אתה יכול להשיג תנועה (טרפיק) ולקוחות לאתר נחשבת ל-Google AdWords (בימינו נקרא Google Ads).

מה זה גוגל אדוורדס או במילים אחרות קידום אתרים ממומן ?

גוגל אדס (Google Ads) היא מערכת פרסום (בתשלום) המאפשרת להציג מודעות בחלק העליון של תוצאות החיפוש בגוגל ללא קידום אתרים אורגני.
בואו נראה לכם את ההבדל בין קידום אתרים ממומן לקידום אתרים אורגני בגוגל
(להוסיף תמונה)
התשלום מתבצע על כל הקלקה על המודעה שלך, בין אם רכש או אם נלחץ לו בטעות . עלות הקליק עבור כל מילת מפתח שונה, ואת העלויות ניתן לשנות ו-”לשחק" ביצירת או תחזוקת מסע פרסום. הנוסחה של גוגל עובדת כך – ככל שהעלות לקליק גבוה יותר, כך המיקום של הפרסומת גבוה יותר.
לגוגל יש חוקים והיא מצייתת למדיניותיה ועושה הכל למען המשתמשים, אך אסור לשכוח שגוגל אדס (Google Ads) היא מערכת מסחרית בלבד וזה אחד ממקורות ההכנסה העיקריות של העסק שלך, אך חשוב לדעת על בנייה נכונה של מסע הפרסום ולעמוד על כל החוקים והמדיניות של גוגל אדס (Google Ads).לשם כך חשוב שהאתר שלך יהיה בנוי נכון כך שלגוגל יהיה קל יותר לסרוק וקרוא אותו ולתת לך יותר נקודות בונוס שזה אומר יותר חשיפות ליותר מילים שקשורות לעסק שלך.

מה היתרונות של קידום אתרים ממומן בגוגל אדס?

יתרון עצום של קידום אתרים ממומן בגוגל אדוורדס הוא שמייד לאחר הגדרת ובניית קמפיין, אנשים כבר יראו את המודעות שלך. ככלל, אימות הפרסום מהיר מאוד ואין בעיות. הנושא היחידי שיכולים להיות קשיים, הוא ביצירת קמפיין בנושא רפואי, גוגל עשויה לבקש לשלוח מסמכים לאישור הרישיון למכירת תרופות או לבקש מכם לבצע שינויים במודעות עצמן.
יתרון גדול של קידום אתרים ממומן בגוגל אדס (Google Ads) הוא- גולשים שהם לקוחות פוטנציאלים שמתעניינים מאוד במוצר או בשירות שלך. המערכת מסננת אנשים שסגרו את האתר שלך מייד או עשו את זה מהר מאוד. זה עוזר, מכיוון שקליקים כאלה נחשבים ללא חוקיים, המערכת לא סופרת אותם ולא מורידה כסף מחשבונך.

לגוגל יש גם רשת של אתרי שותפים ויישומים שבהם הם יכולים לפרסם (הקידום הממומן לא רק במנוע החיפוש של גוגל, אלה גם באתרים שותפים וזה יכול להיות כל אתר שיש לו מספיק טרפיק והוא נכנס לתוכנית שותפים של גוגל). באתרים כאלה בדרך כלל מפרסמים מודעות של שיווק מחדש (רימרקטינג), כלומר הן מוצגות לגולשים שהיו באתר שלך ולא קנו כלום. זה מאפשר לך לשמור על הלקוח, להזכיר להם ולמכור את המוצר של העסק שלכם או השירות. הנתונים מראים כי 67% מהמכירות מגיעים משיווק מחדש (רימרקטינג).זה מה שנקרא הכסף על הרצפה ,רק תרים אותו , הדוגמא הכי טובה לרימרקטינג קשוח היא החברת נסיעות בוקינג – כנס לאתר שלהם , תחפש כל יעד שלא יהיה ,ובמשך שבועות התמונה של היעד הזה בקטן יקפוץ לך בכל אתר ואתר שלא תיהייה בו , ביום ורגע הנכון יכול להיות שתחליט/י לבדוק יותר פרטים ואף לסגור עסקה איתם.

ניתן לבנות קמפיין ולצאת למסע פרסום באופן עצמאי, אך עדיף לעבוד אם אנשים שמבינים בתחום, מכיוון שתמורה אותו סכום כסף ליום תוכל לקבל קליקים עם אנשים לא רלוונטיים לעיסוק שלכם. עם הגדרת תקציב והתאמה נכונה, הקידום יהיה מוצלח, התקציב יהיה אופטימלי והמרה תהיה גבוהה. לפרסם בלי לדעת למה כמה ואיך זה בזבוז של זמן וכסף, אנחנו ברובוטקס נשמח לעזור לך להגיע מצב שהאתר שלך מוכן לקליטה של לקוחות חדשים לפני כל תוכנית של קידום אתרים ממומן . 

אנחנו מאמינים שמקצועיות , מחיר טוב , ושירות אדיב זה לפני הכל , אבל בטח כולם אומרים את זה לא? 
עוד לא ראיתם כלום ! השאירו פרטים ונחזור אליכם ממש ממש בקרוב.

נשמע מעניין?
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם
small_c_popup.png

Let's have a chat

Learn how we helped 100 top brands gain success.

small_c_popup.png

Let's have a chat

Learn how we helped 100 top brands gain success.

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?