רובוטקס

בניית אתרים לעסקים

גישה משולבת להתפתחות. ערבות המרה גבוהה

בניית אתרים לעסקים

חברת רובוטקס נותנת שירותי בניית אתרים לעסקים בנהריה.
אנו מציעים מגוון רב של שירותים , ללא קשר למורכבות ולסוג העסק אנו מקדמים בהצלחה את הפרוייקט, צוות יצירתי של אנשי מקצוע מנוסים,
עובד תמיד למען התוצאה ומסייע ללקוחות לקדם את העסק שלהם
באופן מקוון. כשאתה פונה אלינו, מובטח לך לקבל פרוייקט איכותי בתנאים גמישים (לאור משבר הקורונה).

כך תוכל לקדם את העסק שלך יותר בקלות, בניית אתרים לעסקים יפארו את מה שאתה הכי טוב בוא, יציגו את שרותיך , תוכל להציג פרוייקטים חדשים בעסק שלך ואולי אפילו לגייס משקיעים אם נצליח להעביר את המסר כמו שצריך, בנוסף אנחנו נכיר לך טכנולוגיות חדשות אשר מאפשרות לך למשוך קהל לקוחות רלוונטי לעסק כגון: מיקודם העסק, גיל, מין , מיקום גאוגרפי,מצב משפתחתי ,תחביבים ואפילו הרגלים. 

נשמח לתאם שיחה איתך לגבי בניית אתרים לעסקים

חשוב תמיד לזכור , הכסף לא עושה את הבן אדם , הבן אדם עושה את הכסף

בעסקים צריך אומץ להעז – ורק אז מגיעים הפירות .נשמח לבנות לך אתר עם כותרות ערסיות ומפתות שיגדילו גם את העסק שלך.


בעולם המודרני טכנולוגיות אינטרנט הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים וכעת קשה לדמיין אדם שאין לו מחשב או טאבלט. על פי הסטטיסטיקה, כל משתמש מחשב באינטרנט מבלה כשלוש שעות ביום ומבחינתו הוא מקור המידע החשוב ביותר כיום.
יזמים רבים העבירו זה מכבר את עיקר עסקיהם לאנטרנט. כיום מספר המשאבים הללו הופך ליותר ויותר. כל עסק תמיד היה זקוק למשרד (או חנות), כרטיסי ביקור, פלאיירים כדי לפרסם את עצמו,
אך כיום אתר אנטרנט הוא סוג של משרד וירטואלי שעובד מסביב לשעון. אחרי הכל לא לכולם יש הזדמנות לבקר בחנות או בארגון בשעות העבודה. באנטרנט תוכלו למצוא כל מידע גם בשעות הלילה המאוחרות,
בנוסף, זהו סוג של כרטיס ביקור – כל מידע שנאסף לאתר יוכל לעזור לצרכן הפוטנציאלי. אתר הוא מרכיב התדמית העיקרי של כל חברה. חשוב לציין שהחסיפה חשובה לא רק ללקוחות פוטנציאלים, אלה אפשרות לעבודה בשיתוף פעולה/ שותפים עסקיים.
באתר תוכלו להעביר את החדשות האחרונות, מבצעים, תחרויות, מכירות, אירועים מיוחדים ועוד. לשם כך נוכל להוסיף באתר תופס ליצירת קשר בו הלקוח יזין את הפרטים שלו ( אימייל, טלפון וכו') ואז הוא יהיה תמיד מעודכן בכל החדש בעסק שלך.
כך תוכלו לשמור על קשר לא רק עם לקוחות קיימים, אלא גם למשוך חדשים.
שאלות נפוצות שכל הזמן הלקוחות שואלים אותכם, תוכלו לאסוף במקום אחד באתר ולענות על כל השאלות שחוזרות על עצמן, כך הצרכן יפתור לעצמו הרבה בעיות.
תגובות של לקוחות מרוצים יחזקו את מוניטין העסק.

small_c_popup.png

Let's have a chat

Learn how we helped 100 top brands gain success.

small_c_popup.png

Let's have a chat

Learn how we helped 100 top brands gain success.

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?