קידום ממומן בגוגל

תמשכו יותר לקוחות לעסק שלכם מהשבוע הראשון

בכל יום מאות ואלפי לקוחות פוטנציאליים מחפשים את המוצרים והשירותים שלכם בגוגל. אנחנו כאן כדי לוודא שהם יבחרו דווקא בכם!

דמי ניהול: 1,500 ש"ח בלבד

פרסום ממומן בגוגל עם דמי ניהול נמוכים

קידום ממומן בגוגל הוא שיטת פרסום המאפשרת לכם להגיע ללקוחות פוטנציאליים דרך מנוע החיפוש ואתרי שותפים של גוגל. בשונה מקידום אורגני, אנחנו יכולים לשלוט בצורה מלאה במודעות – לבחור כיצד הן ייראו, אילו מילות מפתח ישמשו, באילו אזורים גיאוגרפיים יופיעו ועוד המון אפשרויות. עם הניסיון שלנו של 10 שנים, אנו מבטיחים שירות מצוין ויעיל שמביא תוצאות.

היתרונות לקידום ממומן בגוגל

תשלום לפי תוצאה

אין צורך להקליק על המודעות שלכם אם הן לא מובילות לתוצאה הרצויה. תשלמו רק עבור הקליקים שמביאים ערך אמיתי.

ביטויים ללא הגבלה

אין צורך לדאוג לגבי מספר המילות מפתח. אנחנו נבחר את המילים המדויקות ביותר שיעזרו לכם להגיע לתוצאות המיטביות.

תוצאות מיידיות

התחילו לראות תוצאות באופן מיידי. הקמפיינים שלנו מביאים תוצאות כבר מהיום הראשון.

אתם בוחרים כמה לשלם

גמישות מלאה בקביעת התקציב שלכם. התאימו את הפרסום לצרכים וליכולת הכלכלית שלכם.

השירות של גוגל אדס מאפשר לכם להופיע בראש תוצאות החיפוש ולהגיע בדיוק ללקוחות שמחפשים את מה שאתם מציעים. יתרה מכך, התשלום מבוסס על קליקים בלבד, כך שאתם משלמים רק כשמישהו מקליק על המודעה שלכם.

בשונה מקידום אורגני, כאן תוכלו לראות תוצאות מהירות. העסק שלכם יופיע בעמוד הראשון בגוגל כבר ביום הראשון של הקמפיין, עם מיקוד ספציפי לקהל היעד שלכם.

אז מה מקבלים בפרסום ממומן בגוגל?

 

אנחנו נוודא שהמודעות שלכם יגיעו בדיוק לקהל הרלוונטי, עם מסר מדויק ומניע לפעולה.
אם אתם מחפשים פרסום אפקטיבי שמביא תוצאות מהירות ונראות מיידית, גוגל אדס היא הפתרון עבורכם. בואו להתחיל לקבל פניות איכותיות לעסק שלכם עכשיו!

קידום ממומן בגוגל

לשיחת ייעוץ והצעת מחיר השאירו פרטים

קידום ממומן בגוגל - למי זה מתאים?

  1. כל עסק באשר הוא – כל עסק חייב לקדם את עצמו ולפרסם! כמעט כל עסק. ישנם עסקים שהפרסום יהיה יעיל יותר בערוצים אחרים, אך הפרסום בגוגל הוא הכי אפקטיבי לרוב העסקים. טוב נו, כמעט בכל עסק. אם אתה עסק בסוף הדרך, כדאי לך להיות שם.
  2. עסקים עונתיים – אם העסק שלך פעיל רק בעונות מסוימות, תוכל להגדיל את החשיפה למוצר או לשירות שלך בתקופות אלו בעזרת קידום ממומן בגוגל.
  3. פרויקט חד פעמי – אירוע התרמה, פרויקט נדל”ן, או מוצר שמוכר עד גמר המלאי. אם לא הצלחת לקדם את השירות או המוצר בצורה אורגנית בגוגל, קידום ממומן הוא הפתרון המושלם בשבילך.
  4. עסק קטן שרוצה לשלוט בכמות העבודה הנכנסת – נכון, כמות עבודה בלתי פוסקת זה מצוין. אך ישנם מצבים בהם לבעל העסק אין את היכולת להעסיק אלפי לקוחות בבת אחת. בעזרת קידום ממומן ניתן לשלוט בעומס העבודה ולהתאים את כמות הלקוחות לצרכים של העסק.
  5. כשקידום אורגני לא עובד – גם כאשר התקציב נמוך, לפעמים קשה להתברג במקומות הגבוהים בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל. מילות מפתח תחרותיות, תחרות גבוהה, או חוסר בקישורים איכותיים – כל אלו יכולים להקשות. קידום ממומן מאפשר להתגבר על כל אלו ולהגיע לראש התוצאות.


אז לסיכום – השירות הזה מתאים לכל עסק ולכל לקוח שמעוניין לקדם את העסק שלו בגוגל אדס.
אם העסק שלכם זקוק ללקוחות חדשים, פרסום בגוגל אדס הוא הפתרון המושלם. כל מה שנותר לכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר ולהתחיל לראות תוצאות כבר מהיום הראשון!

מה ההבדל בין קידום אורגני בגוגל לקידום ממומן בגוגל?

חשיפה:

יכולת פילוח:

תוצאות:

השקעה:

עלויות:

בניית אתרים עסקיים

קידום ממומן בגוגל - יעיל, איכותי אבל לא לכל עסק!

קידום ממומן בגוגל הוא כלי פרסומי אדיר שיכול לתפוס תוצאות עם השנים. היכולת שלנו כבעלי עסקים להופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל בצורה כל קלה ומהירה, כמעט בכל מילה שנבחר, הופכת את הקידום הזה ללא פחות ממושלם.

קידום ממומן בגוגל, כפי שציינתי מקודם, מאפשר לנו להופיע בתוצאות החיפוש, במיקומים שבהם מחליטים להופיע. מרגע הקמת הקמפיין ואישורו, אפשר לראות תוצאות בתוך שעות והקמפיין מתרחש. האתר שלכם מופיע בראש תוצאות החיפוש.

הקידום הממומן גוגל מאפשר לנו את השליטה על כל קליק שגולש עושה על המודעה שלנו. כל קליק מתומחר באופן מדויק בהתאם למילת המפתח אותה בחרנו למודעה ורמת התחרות על אותה מילת המפתח.

הכל נשמע מעולה עד כאן אבל, יש כאן אבל גדול – זה לא מתאים לכל עסק!

אז... למי השיטה הזאת כן מתאימה?

שיטת הפרסום בגוגל עשויה לעלות לא מעט כסף. ישנן מילות מפתח יקרות מאוד וישנן מילות מפתח זולות. אני לא הולך להשתמש במונחים כמו ROI (החזר על ההשקעה שלנו) ולמלא אתכם במילים, אני רוצה באמת לחשב לכם את הכדאיות בשיטת הפרסום הזו בצורה הכי פשוטה שיכולה להיות.

בשביל להקל על ההסבר, ניקח את תחום בניית האתרים.

נניח וקליק עבור מילת המפתח “בניית אתרים” עומד על 10 שקלים, ויחס ההמרה (כמות הפניות) עומד על 5%.

ניתן להבין מהנתונים הללו כך – מתוך 100 אנשים שנכנסו לאתר, 5 אנשים השאירו פניה (5% המרה) אשר עלו 1,000 ש”ח (100 אנשים כפול 10 ש”ח לקליק).

עכשיו עומדים על הפרק שתי שאלות נוספות – מה אחוז הסגירה שלנו? מכל 5 אנשים שהשאירו פניה באתר – כמה מהם אני מצליח להמיר ללקוח משלם? נניח ואני מצליח להמיר 1 מתוך 5 אנשים (מוצלחת הנחה ללקוח אחד בעלות של 1,000 ש”ח לאתר).

בנקודה הזאת, אני נמצא במצב מאוד פשוט – הלקוח עלה לי 1,000 ש”ח ולי הוא הכניס במצב הזה שווה לי לפרסם בגוגל. אם עוד אני נמצא במצב שאני לא מפסיד אף פעם 4,000 ש”ח, הפרסום בהחלט שווה לי.

יש שיתווכחו על דבר אחד – היכולת שלנו להרוויח כל כך הרבה, ולמרות לשלם 1,000 ש”ח עבור הפרסום ולהמשיך להצליח זה עדיין כדאי ומצוין. לכל הלקוחות שמרגישים בנקודה שבה ניתן לאמר כי זה משתלם להתחיל ולפרסם, עומדת לי נקודת השיוויון!

בסיכום, אני נמצא בנקודה שמדגישה שאפשר לכל עסק להקים קמפיין מוצלח בגוגל ולראות תוצאות, תוך כדי שירותים מתאימים.

איך אפשר להגדיל את יחס ההמרה?

יחס ההמרה בקמפיין ממומן מושפע מ-2 דברים עיקריים:

  • הרלוונטיות של מילות המפתח
  • ההצעה שלנו באתר

כמובן שיש גורמים נוספים שמשפיעים על יחס ההמרה שלנו אבל אני מתמקד עכשיו ב-2 הגורמים העיקריים (לטעמי):

אם מילת המפתח שאנשים הקליקו עליה לא רלוונטית והיא שגויה, הם יכנסו לאתר ולא יבינו למה הם הגיעו. למה הם ראו את המודעה ולמה לחצו עליה. יש לנו כאן בעיה ואנשים לא יחליטו להשאיר פניה באתר.

ההצעה שלנו, זה אולי גורם המרכזי ביותר – לקוחות רוצים לראות הצעה ברורה, מושכת ושכנעת שתגרום להם להשאיר פרטים באתר. למה אין פניות לאתר? אני דווקא כן רוצה לענות על השאלה הזאת – הצעה רלוונטית.

ההצעה שלנו באתר

אז בואו נתעכב על נושא ההצעה שלנו כי הוא ממש ממש חשוב.

אם אני מציע שירות של בניית אתרים וההצעה שלי באתר היא – בניית אתרים ב-20,000 ש”ח, כאשר הממוצע בשוק עומד על 5,000 ש”ח עבור בניית אתר, מה שאומר שההצעה שלי יקרה מאוד ויתכן כי יחס ההמרה שלי יקטן בהתאם להצעה. סביר להניח כי יהיו לקוחות שיראו את השירות שלי ב-20,000 ש”ח ויבינו שהוא איכותי ומצדיק (איכות אתרים בליגה אחרת), אך רוב הלקוחות יחשבו אחרת על הפניה אלי מתוך חוסר רלוונטיות.

בואו נדבר על עוד אפשרות – המחיר שלי תואם את השוק. אני דורש על אתר 5,000 ש”ח אבל תיק העבודות שלי באתר (הפרויקטים שביצעתי בנושאי אתרים) בנוי גרוע. לקוחות שלא יתחברו לתיק העבודות שלי לא ישאירו פניה ולכן גם כאן, “נפלתי” בהצעה שלי ללקוחות.

ונדבר על אופציה נוספת שממחישה הצעה…

אנשים חיפשו בגוגל את הביטוי בניית אתרים, הגיעו לאתר שלי, אבל לא נתתי להם מחיר, לא נתתי להם תיק עבודות לדוגמא ובעצם לא נתתי להם סיבה לפנות אלי. אין סיבה שלקוחות לא ישאירו פניה.

הרבה פעמים לקוחות מגיעים לאתר ואין להם מושג. אני אומר לכם מניסיון של שנים, הלקוח צריך להבין כי יש גורמים נוספים שמשפיעים, כפי שציינתי.

מה עושים עם המתחרים שמקליקים עלינו?

הרבה מפרסמים חושבים כי המתחרים שלהם יקליקו בכוונה על המודעה שלהם כדי לבזבז להם את התקציב – ההנחה הזו נכונה והגיונית מאוד. המתחרים שלכם עושים את זה והגיע הזמן לשים לזה סוף!

אז גוגל אמנם מספקת פתרון אבל אפשר לומר כי הוא לא מספיק איכותי והחסימה שלהם היא מינורית מאוד. בדיוק בשביל זה יש כלים חיצוניים שמנטרים את התנועה באתר ומשייכים כל גולש ל-2 קטגוריות: לקוח לגיטימי או מתחרה.

כל המתחרים מזוהים מהקליקים באמצעות כתובת ה-IP שלהם ומועברים לרשימת חסימה. כך הם לא יוכלו לראות שוב את המודעה.

רוצים לשמוע על הפתרון? שלחו לנו הודעה.

כשטכנולוגיה ועיצוב נפגשים

שאלות ותשובות

אני בוחר להתחיל מהתשובה – ברור! אין סתירה בין 2 שיטות הפרסום. זה כמו שהחברות הגדולות שמפרסמות בטלוויזיה, מפרסמות על שלטי חוצות, מפרסמות בגוגל באופן ממומן, משקיעות בקידום אורגני, משקיעות בפייסבוק וברשתות החברתיות.

בקיצור – ניתן לפרסם בכל הערוצים במקביל, הכל תלוי בתקציב.

חשוב מאוד לפני שיוצאים למסע של פרסום העסק, לנסות ולהבין מהו תקציב הפרסום שלכם. יועצים עסקיים ממליצים להשקיע כ-10% מההכנסה שלכם על פרסום, כלומר אם העסק מכניס כל חודש 50,000 ש”ח, עלות השיווק של העסק תעמוד על 5,000 ש”ח.

בדקו כמה ערוצי פרסום מקבילים עד שתקבלו את עונת הפרסום שלכם, התקציב שלכם צריך להתחלק באופן יחסי שווה בין 3 הערוצים.

לדוגמה, אם החלטנו ללכת על 3 ערוצי פרסום – קידום ממומן בגוגל, קידום אורגני, וקידום בפייסבוק, התקציב שלנו צריך להתחלק באופן יחסי שווה בין 3 הערוצים.

בזמן הפרסום נבחן איזה ערוץ פרסום מביא לנו את עלות ההמרה הזולה ביותר (עלות הכסף שהושקע לחלק לספר ההמרות). ברגע שנקבל לאורך זמן את התוצאות, נוכל לבחור את שיטת הפרסום המועדפת ביותר ונוכל להרים את התקציב שווה (או ליותר על שיטות פרסום יעילות פחות).

האמת, שכל מה שנוגע לפרסום, בניית אתרים ושירותים כאלו ואחרים, נוכל להבחין בטווח מחירים רחב מאוד ומשתנה מאוד.

ישנן חברות שלוקחות על שירות קידום ממומן 400 ש”ח ויש כאלו שלוקחות עבור השירות 2,000 ש”ח – אותו השירות בדיוק. ההבדל נובע מניסיון של מקדם האתר, התשלומים החודשיים שנדרשים למקדם (כגון פרסום, תוכנות וכלים לקמפיינים) והדבר האחרון – יכולת המכירה של איש המכירות.

הרבה מאוד חברות גובות תשלום בהתאם לתקציב הפרסום של העסק,

נניח – 20% מתקציב הפרסום עד XXX ש”ח, הגבוה מביניהם.

אנחנו בפייסבוק מדיה בחרנו לתמחר את זה קצת אחרת, הגענו לנקודה שבה אנחנו גובים את עלות העבודה ושיטת התמחור שלנו עובדת באופן הבא:

אצלנו כל האתרים מתומחרים בעלות של 1,500 ש”ח עבור הקמת הקמפיין ועלות הניהול החודשית.

אנחנו מאמינים כי יש לתמחר את השירות בהתאם לכמות העבודה עבור הלקוח (ויש לנו לקוחות שמשקיעים בגוגל אלפי שקלים).

אז אחרי ששותפים, הגדרנו את יעדי הפרסום ואופן הפרסום (לאן המודעות יופיעו, אילו מילות מפתח להתמקד, אילו אזורים בארץ וכו’) מתחילים בתהליך הקמת הקמפיין אשר אורך בערך שבוע.

אחרי שהקמפיין הוקם אפשר להתחיל לרוץ.

אנו כמנהלי הקמפיין צריכים גישה לממשק הניהול של האתר, לגוגל אנליטיקס, לגוגל תג מנג’ר, ולחשבון גוגל אדס במידה וקיים.

במידה ואחד מהדברים הללו לא קיים, נוכל לייצר אותם עבורכם.

הכי טוב? אחרי שיצרנו קשר, נבנה את התמונה המלאה שתוכל להבנה את התמונה הנכונה ביותר לקידום העסק שלכם. יש טופס עוד קצת למטה 

פתח צ'אט
💬 זקוק לעזרה?
שלום
אנחנו יכולים לעזור לך?